Stormschade aan u dak is nooit leuk, en komt altijd op het verkeerd moment. Heeft u last van een stormschade! Meld dit dan direct bij de verzekering. U bent hier in bijna alle tijden voor verzekerd. In de meeste gevallen geld er vaak wel een speciale eigenrisico bedrag.
U kunt ons via het aanvraagformulier, telefoon, of e-mail bereiken. De monteur neemt hierna spoedig contact met u op, voor het maken van een afspraak. Na het bekijken van de schade en evt het uitvoeren van een noodreparatie. Krijgt u van Koetze dak een offerte toegezonden voor de werkzaamheden. Deze offerte kunt u vervolgens naar de verzekering doorsturen voor akkoord. Als u verzekering dan nog vragen heeft kunnen zij direct contact opnemen met ons.
Indien u verzekering akkoord gaat met de uitgebrachte offerte, kunt u deze digitaal ondertekenen. Daarna neemt Koetze contact met u op voor het maken van een afspraak. Daarna worden werkzaamheden zoals besproken zo spoedig mogelijk uitgevoerd . Om ergere schade te voorkomen.
Na de werkzaamheden ontvangt u de factuur digitaal. Deze kunt u binnen 14 dagen voldoen. En indien gevraagd kunt u deze doorsturen naar u verzekering zodat zei deze aan u kunnen uitkeren.